I. Fakta
Fakta o zločinech jsou doložitelná nejen ze spisů obecních, odvolacích, dovolacích soudů a státních zastupitelství odmítnutých vždy projednat ústavním soudem s vědomě nepravdivým tvrzením, že konopí je prekurzor, pod č.j. II. ÚS 664/12, IV. ÚS 4859/12, II. ÚS 1311/13, II. ÚS 289/14, I. ÚS 2431/15, II. ÚS 3196/15, III. ÚS 396/16 Věc: výroba a distribuce konopných drog členy výzkumu Konopí je lék (Cannabis is The Cure).
1) Prospěch cannabisterapie nejen
na léčbu rakoviny, diabetes a roztroušenou sklerózu a zločiny proti lidskosti napáchané
orgány veřejné moci konfiskacemi konopí zejména občanům v léčbě a výzkumu cannabisterapie
(od roku 2010 dle §§ 401 a 149 odst. 4 Trestního zákoníku) jsou známy odpovědným osobám v parlamentu, vládě, ministerstvu
spravedlnosti, vnitra, zdravotnictví, justici, státním zastupitelství a policii
od 30. ledna roku 2008, resp. zveřejnění
judikátu Nejvyššího soudu o netrestnosti cannabisterapie (netrestnost od roku
2010 dle §§ 28 a 31 odst. 1. Trestního zákoníku a unijní judikatury) a dále prvního
předloženého legislativního návrhu vedoucího výzkumu Cannabis is The Cure
(Konopí je lék) Dušana Dvořáka, MMCA s podporou 77 signatářů petice a iniciativy
„Konopí je lék“ ze dne 21. 3. 2008 a
založení na sv. Bastilu dne 14. 7. 2008 a následná registrace odborné společnosti Konopí je
lék,z.s. se sídlem na výzkumnické farmě v Ospělově.
2) Od sv. Václava dne 28.9.2009 byla Policie ČR a ministr vnitra členy výzkumu
více než 15 x zcela marně žádáni o policejní
ochranu výzkumu a poslední žádost byla ministru a policejnímu prezidentovi podána
téměř měsíc před pátou konfiskací výzkumnické farmy v Ospělově dne 3. 9.
2014.
3) Zločiny
proti lidskosti
spáchané orgány veřejné moci nejen konfiskacemi výzkumnické farmy v Ospělově
a Edukativní konopné klinice v Praze byly opakovaně doloženy v trestních podnětech členů výzkumu státnímu
zastupitelství (od roku 2009, VSZ Olomouc) a justici (od roku 2010, OS Prostějov)
na důkazech i s přípisem soudního
znalce ze dne 11. 5. 2011, že byli jednáním veřejné moci zabiti a zmrzačeni
lidé.
4) Zločiny, které jsou však vždy státním zastupitelstvím a
policií zakázány vyšetřovat a označovány bez odůvodnění za nedůvodné, jsou doloženy v trestních a správních spisech a
dopisech členům vlády, justice a parlamentu v dopisech tisícovek občanů a
nejméně 5 českých a moravských nevládních organizací asociace Open Royal
Academy realizujících výzkum Cannabis si The Cure (Konopí je lék).
5) Ministerstvu spravedlnosti a
ministru spravedlnosti byly spáchané zločiny veřejné moci doloženy s žádostí
o přezkum a podání dovolání pro porušení zákonů nejvyšším a ústavním soudem ode
dne 18.5.2012, neboť justice NS a ÚS
věděla, že spáchané zločiny nikdo nešetří a k netrestnosti výzkumu a
terapie se justice nikdy nevyjádřila a zcela
vědomě mylně označila konopí prekurzorem, protože o prekurzorech rozhoduje
členská země EU a jinak by porušení práva na informace, práva na výzkum a
terapii a zákaz kartelu a neoznámení novelizací předpisů výroby konopí jako
léku musel šetřit Soudní dvůr, neboť
NS a ÚS odmítají předat předběžné otázky SDEU. Spáchané zločiny byly doloženy opakovaně všemi zřizovateli
Edukativní konopné kliniky od roku 2011 také premiérovi, resp. všem premiérům
do 11.9.2016. Zřizovateli Edukativní konopné kliniky jsou nevládní organizace Konopí
je lék, z.s., Art Language Factory, z.s. a Ateliér ALF,z.s.
II.
Aktuální stav
Stav
šetření organizovaného zločinu veřejné moci ve věci konfiskací a kriminalizací výzkumu
a aplikace cannabisterapie po 11. září 2016
1. Policie ČR - Národní centrála
pro organizovaný zločin dne 13.9.2016 č.j. NCOZ-6401/ČJ-2016-410090-E uvedla,
že žádný policejní orgán nemá
v podmínkách právního řádu ČR zákonné oprávnění přezkoumávat rozhodnutí či
stanovisko žádného státního zástupce a odmítla již popáté od roku 2011 (dříve
ÚOOZ) šetřit trestní podnět na spáchané zločiny orgány veřejné moci, přestože
GIBS opakovaně uvedla, že právě tento orgán má toto v kompetenci.
2. Policie ČR dne 15. 9.2016
(mylně uvedeno 15. 8. 2016) č,j. KRPM- 113133-11/ČJ-2016-140OAP uvedla, že nemá žádnou informaci, jak jinak než pěstováním
a zpracováním konopí lze ochránit své zdraví a realizovat výzkum v souladu
s ustanoveními vylučujícími trestnost skutku dle judikatury a §§ 28
a 31, odst. 1 Trestního zákoníku, zvláště pak za situace, když je cena cannabisterapie
v limitu konopné vyhlášky č.236/2015 Sb. v ceně více než 50 tisíc
Kč/měsíčně.
3. Policie ČR dne 26.9.2016 č.j.
PPR -25244-4/ČJ -2016-990140 uvedla, že součástí právního řádu ČR není žádný právní předpis, který by policii
zakazoval šetřit zločiny spáchané soudci a státními zástupci.
4. Policie ČR opakovaně od roku
2010 uvedla, že nikdy nezvážila konopí a jeho produkty při konfiskacích
výzkumnické farmy v Ospělově a Edukativní konopné klinice v Praze a
současně vždy vykázala nad limit obsahu THC, a opakovaně na EU uznaných odrůdách
neomamného konopí.
5. Policie ČR opakovaně od roku
2010 uvedla, že nemá žádný právní předpis, který by určoval, jaký vzorek konopí
je určen k měření obsahu THC v konopí při pěstování a zpracování
konopí bez povolení z plochy do 100 m2/osobu dle §§ 29 a 5. odst. 5
trestního zákoníku a bylo doloženo, že policie na jižní Moravě měří obsah THC
zcela odlišně (váží celou rostlinu), než např. severní Moravě (neváží, nelze poznat,
co váží, resp. deklaruje k propadnutí). Lze na soudně znaleckých analýzách
doložit, že rozdíly obsahu THC dle vzorku určeného k měření mohou být až
100 násobné. Stejně tak lze doložit, že policie ignoruje používat unijní normu,
nebo zákon o návykových látkách s definicí konopí jako celé nadzemní části
rostliny včetně vrcholíku.
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Od: Holý
Tomáš Mgr. <THoly@msp.justice.cz>
Datum: 29. září 2016 18:25
Předmět: Ad "MSp: žádost o informace dle infozákona"
Komu: "dusan.dvorak@konopijelek.cz" <dusan.dvorak@konopijelek.cz>
Datum: 29. září 2016 18:25
Předmět: Ad "MSp: žádost o informace dle infozákona"
Komu: "dusan.dvorak@konopijelek.cz" <dusan.dvorak@konopijelek.cz>
Vážený pane,
po posouzení
Vašeho dotazu ze dne 14. 9. 2016 si Vám dovolujeme sdělit následující.
Váš dotaz směřuje k obsahu právní úpravy,
která je publikována ve Sbírce zákonů a je veřejně dostupná. Přesto Vám však
sdělujeme, že státní zástupce v přípravném řízení vykonává dozor
nad zachováváním zákonnosti a je oprávněn mj. dávat závazné pokyny
k vyšetřování trestných činů, rušit nezákonná nebo neodůvodněná
rozhodnutí a opatření policejního orgánu, která může nahrazovat vlastními,
atd. (srov. § 174 trestního řádu). Policejnímu orgánu, který je činný
v přípravném řízení, není zákonem svěřena kompetence taková rozhodnutí
dozorujícího státního zástupce přezkoumávat (tj. zjednodušeně řečeno státní
zástupce „dohlíží“ v přípravném řízení na postup policejního orgánu
v přípravném řízení, nikoli policejní orgán na postup státního
zástupce).
Dále uvádíme, že z Vámi citovaného úryvku
dopisu NCOZ-6401/ČJ-2016-410090-E nelze usuzovat, že autor dopisu (Policie
ČR) tvrdí, že „ani policejní útvar pro organizovaný zločin nesmí dle právního
řádu šetřit spáchané zločiny soudců a státních zástupců“. Kontext dopisu a celý
jeho obsah nám nicméně není znám.
Ustanovení, které „zakazuje šetřit spáchané
zločiny soudců a státních zástupců“ český právní řád neobsahuje, nelze jej
proto podle Vašeho požadavku doložit.
Zároveň si Vás dovolujeme upozornit, že
Ministerstvo spravedlnosti je podle zákona č. 2/1969 Sb., o zřízení
ministerstev a jiných ústředních orgánů státní správy České republiky,
ústředním orgánem státní správy pro soudy a státní zastupitelství. Je oprávněno
činit to, co mu tento zákon a jiné právní předpisy ukládají. Poskytování
výkladových stanovisek, právních porad v konkrétních věcech, právních
rozborů a dalších forem právní pomoci však mezi úkoly Ministerstva spravedlnosti
nepatří.
S pozdravem
Mgr. Tomáš Holý
Ministerstvo spravedlnosti
Odbor legislativní